Ideme si po spirituálneho učiteľa

0
(0)

Dnes nás čaká cesta do Horného Sveta.

Horný Svet sa stotožňuje s Nebom/Rajom. Stretávame tu rôzne božstvá, bájnych hrdinov, anjelov a vzostúpené bytosti. Tieto bytosti nám slúžia ako spirituálni učitelia, hoci aj spirituálni pomocníci nás niekedy učievajú.

Ja som v tejto úlohe mala anjelov (vrátane Gaie) a bytosť, ktorá si hovorila Kumara (a pri bližšej kontrole som zistila, že ide o Sanat Kumaru; táto bytosť sa prihlásila skôr, než som vôbec o nejakom Sanat Kumarovi počula 🙂 ).

Človek môže mať aj viac ako len jedného učiteľa, takže si môžeme vyžiadať svojho primárneho učiteľa (ja tomu hovorím „veliteľ“ 🙂 ).

Cesta do Horného Sveta môže byť veľmi zábavná, pretože primárny spôsob, ako sa tam dostať, sa deje „letom duše“. Len čo si zaumienime cestovať za svojím učiteľom, môžeme byť „vytiahnutí z tela“, vycucnutí alebo jednoducho nás tam vezme niekto, kto lieta – napríklad duch sokola alebo labute . Alebo sa môžeme premeniť na niečo, čo lieta, napr. na orla, a poletíme sami.

V Hornom Svete je viacero rôznych úrovní. Zapamätávajme si, cez koľko rovín prelietame, než sa dostaneme do cieľa. Keď sa vrátime, zapíšme si to. (Alebo sa na to vykašlime. Momentálne som v etape, kedy som pochopila, že všetko počítanie a rátanie a chlievikovanie je len barlička našej hmotnej mysle, ktorá sa snaží vnútiť chaosu nejaký poriadok, aby s ním mohla narábať. Veľmi ťažká lekcia pre mňa bola pochopiť, že kedykoľvek hovorím s Gabrielom, hovorím aj so všetkými ostatnými a so sebou. 🙂 Ak dokážete tento obraz akceptovať – že energia je len jedna a všetko sú iba jej prejavy/aspekty – vrátane nás samotných – tak už nikdy nebudete potrebovať niečo nejak nazývať, chlievikovať, definovať alebo rátať. 😉 )

Všetci máme v Hornom Svete svojho primárneho duchovného učiteľa. Ten disponuje všetkými informáciami a vedomosťami, ktoré kedy budeme potrebovať. Niekedy učiteľ jednoducho odpovedá na otázky, inokedy nám posiela sny alebo vízie alebo predstavy, ktoré sa nám náhle vynoria v mysli.

Spirituálny učiteľ nám nikdy nehovorí, čo máme urobiť, ale poskytne nám informácie o tom, aké možnosti máme alebo čo všetko je urobiteľné. Preto otázky „mal by som“ nefungujú. Otázky „čo“, „kedy“, „ako“ a „prečo“ dávajú oveľa výdatnejšie odpovede. Mne sa osvedčilo aj pýtať sa modelovaním: „ak by som urobila to-a-to, bol by výsledok pre mňa príjemný/optimálny?“

Keď položíme otázku, dávajme dobrý pozor, čo sa bude diať. Možno sa nám v mysli vynorí séria starých spomienok alebo dostaneme nejaký obraz, ktorý často na prvý pohľad nemá nič spoločné s našou otázkou. Učitelia odpovedajú často veľmi symbolicky, ale keď sa nad „odpoveďou“ zamyslíme, nie je zakódovaná natoľko, že by sme nedokázali pochopiť jej obsah.

Môžeme svojho učiteľa pozvať do svojej posvätnej záhrady, alebo si môžeme vytvoriť špeciálne miesto, kde sa budeme stretávať.

Aký užitočný bol tento článok?

Kliknite na patričnú hviezdičku!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *